Enklere vurdering, tryggere behandling
Når man jobber med peelinger, og en kunde kommer inn til klinikken for en konsulotasjon, kan vurderingsprosessen ofte være tidkrevende og kompleks. Hver kunde må analyseres grundig for å finne riktig type syre, antall lag man skal benytte og virketid, samtidig som man må ta hensyn til hudtilstand, eventuelle kontraindikasjoner og risiko for bivirkninger. Med La Fontaine forenkles denne prosessen betydelig, noe som gir både behandlere og kunder en tryggere og mer avslappende opplevelse.
Uansett hvilken hudutfordring kunden har (linjer/rynker, akne, arr, tørr hud, pigmenteringer, redusert hudbarriere mm), så er svaret alltid La Fontaine. Behandlingen er skånsom, men effektiv, og hjelper huden tilbake i balanse, samtidig som den styrker og beskytter.
Enkel vurdering – færre variabler å ta hensyn til
I motsetning til peelinger, hvor hudens toleranse og barriere må vurderes nøye, krever La Fontaine kun et fåtall vurderingspunkter. Dersom kunden har sensitiv hud tilpasses behandlingen enkelt ved å starte med den mildeste av to innstillinger og redusere antall pass under makroeksfolieringen fra syv til tre. Dette eliminerer behovet for kompliserte vurderinger rundt kjemisk eksfoliering, samt at man kan være trygg på å levere en kvalitetsbehandling som gir synlig hudforbedring til kunden.
Maksimal trygghet for både behandler og kunde
Med La Fontaine slipper behandlere å bekymre seg for hvordan huden vil reagere på en kjemisk peeling. I stedet kan de slappe av og fokusere på selve behandlingen, vel vitende om at prosessen er skånsom og forutsigbar. Kunden får en effektiv, men trygg eksfoliering som gir umiddelbar glød og hudforbedring – uten ubehag eller risiko. I tillegg får kunden nyte en avslappende velværebehandling, noe de ikke er vant med på hudforbedrende behandlinger.
Denne forenklede vurderingsprosessen gjør at flere kunder kan behandles trygt og komfortabelt, samtidig som klinikken kan opprettholde høye standarder for sikkerhet og kvalitet. La Fontaine gir dermed en stressfri arbeidsdag for behandleren – og en avslappende opplevelse for kunden.